koşu protezi

Sarmiento Ortezi

Sarmiento Ortezi, sağlıklı bir hayat geçirmek bütün insanların tercihidir. Ancak herhangi bir kaza ya da travma sebebiyle kişiler sağlık problemi yaşayabiliyor. Yaşanan kaza ve travmalardan sonra ise ne yazık ki uzuvlarda hasarlar oluşabiliyor. Kol el bilek ve parmaklarda yaşanan tüm ektremite sorunları için sarmianto ortezi gerekiyor. Bu ortez ağrılı olan bölgenin ölçüsü alınarak üretiliyor. Sarmiento ortezi, üst kol (humerus) kırıklarının tedavisinde kullanılan bir tür immobilizasyon cihazıdır. Genellikle humerusun proksimal (omuza yakın) bölgesindeki kırıkların stabilizasyonunu sağlamak için kullanılır. Sarmiento ortezi, kırık bölgesini desteklemek ve stabilize etmek amacıyla uygulanır. Bu ortezin özelliği, kırığın çevresindeki yumuşak dokuları sıkıştırmadan, kırığı hala stabil tutarak hareketin kontrollü bir şekilde sınırlanmasını sağlamasıdır. Sarmiento ortezi genellikle bir dış protez olarak tasarlanır. Özel olarak şekillendirilmiş bir plastik taban ve üzerine yerleştirilmiş birkaç sünger pedden oluşur. Bu sünger pedler, kırık bölgesinin çevresine yerleştirilir ve elastik bir bandaj veya bantlarla sabitlenir. Ortezin yapısı, kırığın yerine göre farklılık gösterebilir. Sarmiento ortezi fiyatları için Bioteknik Ortopedi firmamızı arayabilirsiniz.

Bu ürün sayesinde humerus kırıkları ve alçı sorunları tamamen ortadan kalkıyor. Farklı bir aparat olan bu ürün için firmamızdan hizmet alabilir kol el bilek ve parmak bölgelerinizi tedavi edebilirsiniz. El kol parmak ve el bileğinde yaşanan tüm sorunlar yaşam kalitesini düşüren sorunlardır. Bu sorundan kurtulmak için firmamızdan ortez temin edebilirsiniz.

Sarmiento ortezi, kırığın stabilizasyonunu sağlamak ve aynı zamanda iyileşme sürecindeki ağrıyı azaltmak için kullanılır. Ortezin sağladığı destek sayesinde kırık bölgesindeki hareketler kontrol altında tutulur ve kemiklerin düzgün bir şekilde kaynaması sağlanır. Ayrıca, şişme ve morarmayı azaltmaya ve kas atrofisini önlemeye yardımcı olabilir.

Sarmiento ortezi, doktor tarafından belirlenen süre boyunca kullanılmalı ve düzenli olarak kontrol edilmelidir. Ortezin doğru şekilde takılması ve uygun şekilde kullanılması önemlidir, çünkü yanlış uygulama veya kullanım, kırığın yanlış kaynamasına veya başka komplikasyonlara neden olabilir.

Sarmiento ortezi, özellikle üst kol kırıklarının tedavisinde etkili bir yöntemdir. Ancak, her hasta ve kırık durumu farklı olduğundan, tedavi süreci ve kullanım süresi doktor tarafından belirlenmelidir. Bu nedenle, bu tür bir ortezi kullanmadan önce mutlaka bir doktora danışmanız önemlidir.

Uzuv Sorunlarına Kalıcı Çözüm Üreten Ortezler

Uzuv ağrısı yaşamak oldukça sıkıntılı bir durumdur. Özellikle el ve kollarda yaşanan ağrılar hayatı kaçınılmaz bir hale getirebiliyor. Ancak uzuv ağrılarına kalıcı çözüm sunan ortez çeşitleri tercih ediliyor. Sarmianto ortezi aparatı sayesinde yaşanan uzuv ağrıları bir nebze de olsun azalıyor. Bu aparat sorun yaşayan kişilerin ölçülerine göre imal ediliyor.

Her tür ortez ve protez seçenekleri için kurduğumuz firmamızdan bu ürünleri temin edebilir hayat kalitenizin yükselmesini sağlayabilirsiniz. Değişik renklerde üretilen ortez ve protez çeşitlerini firmamızdan satın alabilirsiniz. Ürünlerimizi her zaman kaliteli malzemeler kullanarak imal ediyoruz. Firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Sarmianto Ortezi İle Destek Sağlayın

Uzuv kaybı yaşayan kişiler aynı zamanda endişe de yaşayabiliyor. Yaşanan uzuv sorunlarında ise çeşitli protez ve ortezler kullanılıyor. Bu alanda sarmianto ortezi sayesinde vücut yapısı da önemli ölçüde destek alabiliyor. Bu ortez sayesinde kol bilek parmak ve el bölgesi de dengede tutulmuş oluyor. Hareket kısıtlanmasına da denge sağlayan bu ürün için firmamızdan hizmet alabilir rahat bir şekilde günlük işlerinizi yapabilirsiniz.

Her türlü eklem ağrılarında yardımcı olan sarmianto ortezi ve diğer protez çeşitlerini firmamızdan temin edebilirsiniz. Ürünlerimiz her zaman birinci sınıf kalitede ve garanti belgelidir. Eklem ağrılarınızı tedavi edici yönde olan ortez ve protez seçenekleri için firmamızdan hizmet alabilirsiniz. Firmamız şahsınıza uygun ölçülerde protez üretimi gerçekleştirecektir.